Stradivarius
-
Stradivarius
Hej dziewczyny. Mam pytanie. W sobote kupilam kozaki w stradivariusie z kolekcji jesien/zima. dalam za nie 250zl. W poniedzialek zalozylam je pierwszy raz i co sie okazalo, cale mi przemokly! mialam cale mokre skarpetki! Wkurzylam sie bo wydalalam tyle kasy za kozaki, ktore jak sama nazwa kolekcji wskazuje sa przystosowane do takich warunkow pogodowych..;/ poszlam wczoraj zlozyc reklamacje i mam czekac 2 tygodnie. Licze na to, ze po prostu oddadza mi kase, bo wymiana bylaby bez sensu, bo niby na co? jak tam tylko 3 rodzaje butów na krzyz i do tego same na obcasie, a ja wole na plaskim i tylko jedna para takich tam jest, ktore akurat ja kupilam.. martwie sie czy mi uwzglednia reklamacje i oddadza kase...Tagi: Brak -
Dot.: Stradivarius
Nie masz co liczyć ze ci uwzględnią reklamację... ja kiedyś złożyłam na sweter i mi nie uznali!!Hej dziewczyny. Mam pytanie. W sobote kupilam kozaki w stradivariusie z kolekcji jesien/zima. dalam za nie 250zl. W poniedzialek zalozylam je pierwszy raz i co sie okazalo, cale mi przemokly! mialam cale mokre skarpetki! Wkurzylam sie bo wydalalam tyle kasy za kozaki, ktore jak sama nazwa kolekcji wskazuje sa przystosowane do takich warunkow pogodowych..;/ poszlam wczoraj zlozyc reklamacje i mam czekac 2 tygodnie. Licze na to, ze po prostu oddadza mi kase, bo wymiana bylaby bez sensu, bo niby na co? jak tam tylko 3 rodzaje butów na krzyz i do tego same na obcasie, a ja wole na plaskim i tylko jedna para takich tam jest, ktore akurat ja kupilam.. martwie sie czy mi uwzglednia reklamacje i oddadza kase...
Chodziło o to iż sweterek przy praniu recznym w zimnej wodzie - tak jak ma metce było zalecane - poprostu sie odbarwił!! Zrbobiły sie male plamki wszedzie na beżowym swetrze!!! A Paniusia Pseudokierowniczka stwierdziła ze przyniosłam jej brudny sweter i ze zadnej reklamacji na niego nie uzna!! Pogubiły metki od niego i wmawialy mi ze nie umiem prać i takie ubrudzenie nie przeszkadza w uzytkowaniu!!
Jeśli chodzi o reklamację to cała spólka Inditex nie jest skłonna do ich uznawania!! Prawdopodobnie wmówią ci że żel je uzytkowałaś, czy konserwowałaś i dlatego przemokły!!!
A za 250zł możesz kupić pożądne skórzane buty a nie gówno robione przez chinskie raczki z dopiskiem Stradi...
W Ryłko już za 299zł mozna kupić piekne klasyczne oficerki
-
-
Dot.: Stradivarius
A ja miło wspominam wszystkie reklamacje z Intidexem. Wszystkie torby pogubiły rączki i wszystkie uznane.
Co do butów, myślę, że samego przemakania nie uznają.Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
Oczywiście, że nie uznają. Żaden producent nie gwarantuje że buty z ekoskóry, czy skóry naturalnej nie przemokną, wręcz wszędzie trąbią, żeby w mokrą pogodę ich nie nosić... co z tego jaka to kolekcja?
zaimpregnowałaś w ogóle te buty?
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
Tak, babka, tzn kierowniczka byla nawet sympatyczna, ale co z tego, jak ona gówno zrobi..zaznaczylam, ze po 1 razie zalozenia mialam cale buty mokre wraz ze skarpetkami, a do tego mi zafarbowaly skarpetki...no i to zapisala na karcie reklamacyjnej...
---------- Dopisano o 20:33 ---------- Poprzedni post napisano o 20:29 ----------
tak, babka, tzn kierowniczka byla bardzo sympatyczna, ale co ona moze....kazalam napisam na karcie reklamacyjnej, ze buty po 1 razie cale przemokly a do tego zafarbowaly mi skarpetki..Komentarz
-
-
Dot.: Stradivarius
No ona ma obowiązek przyjąć reklamację i tyle, resztą zajmuje się rzeczoznawca który raczej reklamacji nie uzna
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
moim zdaniem też nie masz co liczyć na uznanie tej reklamacji...
Stradivarius to hiszpańska marka, także buty nawet z "zimowej" kolekcji nie nadają się na polską zimę, szczególnie taką jak w tym roku. są to raczej buty na suchą jesień lub hiszpańską zimę
szkoda, że nie pomyślałaś wcześniej, żeby takie buty zarezerwować jedynie na lepszą pogodę bo tak to wydałaś sporo kasy a buty już nie będą się nadawać do noszenia...Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
To mnie zalalyscie...raz juz reklamowalam buty i mi oddali kase, ale to byl seezer.Komentarz
-
-
Dot.: Stradivarius
No ale reklamowałaś z jakiego powodu?
Też bym nie przesadzała, buty przemoczone jak się wysuszy to nie oznacza od razu że są zniszczone i nie nadają się do niczego
będziesz miała buty na suchą zimę i jesień, trudno.
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
Ale musialam sie wtedy odwolywac i zaznaczylam ze chce zwrot pieniedzy...bo kupilam adidasy i zaczely tworzyc sie pecherzyki z powietrzem i pekalo..a czytajac inne fora, to dziewczyny pisaly, ze wlsnie m.in w stradivariusie oddawali im kase, nawet za popruty lekko sweterek. dlatego pomyslalam, ze za buty tym bardziej oddadza mi kase, bo to wyzysiwanie jest by liczyc sobie za buty zimowe 250zl i nie mozna je zalozyc bo trzeba uwazac by nie padal deszcz albo snieg bo skarpetki bede miec mokre i zafarbowane....;/
---------- Dopisano o 20:48 ---------- Poprzedni post napisano o 20:46 ----------
Kurde....zalamalyscie mnie troche...bo jak zobaczylam te buty w sklepie to zakochalam sie w nich..wydalam ostatnia kase na nie, a tu dupa..Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
To nie jest wyzyskiwanie tylko normalna rzecz, na deszcz to są kalosze, na śnieg śniegowce czy jakieś inne trekkingowe, taka prawda
a że buty ze Stradiego są drogie no to cóż, tak jak wszystkie rzeczy z inditexu a w parze z jakością to nie idzie.
Komentarz
-
-
Dot.: Stradivarius
Buhahaha...jaki rzeczoznawca!?!?! Dziewczyno toc ty chyba żyjes w Utopi skoro w twoim świecie reklamacja butow zajmuje sie rzeczoznawca!! Sorry ale w każdej sieciówce a już szczególnie H&M, Inditexie, Camaiue, Reserwed... itd - reklamacja zajmuje sie kierownik danego sklepu!! Toc na piśmie reklamacyjnym jest to wyraznie napisane ze jesli nie spodoba ci sie decyjza sklepu to w przeciagu 14 dni możesz zwrocic sie do rzeczoznawcy... i tu uwaga!!! Na swój własny koszt!!!
Także... sorry ale nie ma szans zeby ci ta mila kierowniczka uznała taka reklamację... bo jej wtedy sprzedaż i efektywność spada!!!
Współczuję... ale ja juz nic od Inditexu nie kupuje...nie dość że drogo to jeszcze gówno a nie jakość za te ceny!!Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
to fakt, z doświadczenia wiem, że reklamacje rozpatruje kierownik danego sklepu, bo też pracuję w sieciówce.Buhahaha...jaki rzeczoznawca!?!?! Dziewczyno toc ty chyba żyjes w Utopi skoro w twoim świecie reklamacja butow zajmuje sie rzeczoznawca!! Sorry ale w każdej sieciówce a już szczególnie H&M, Inditexie, Camaiue, Reserwed... itd - reklamacja zajmuje sie kierownik danego sklepu!! Toc na piśmie reklamacyjnym jest to wyraznie napisane ze jesli nie spodoba ci sie decyjza sklepu to w przeciagu 14 dni możesz zwrocic sie do rzeczoznawcy... i tu uwaga!!! Na swój własny koszt!!!
Także... sorry ale nie ma szans zeby ci ta mila kierowniczka uznała taka reklamację... bo jej wtedy sprzedaż i efektywność spada!!!
Współczuję... ale ja juz nic od Inditexu nie kupuje...nie dość że drogo to jeszcze gówno a nie jakość za te ceny!!
Ale nie zgodzę się z tym, że reklamacje rzadko kiedy są uznawane, bo u mnie pozytywnie rozpatrywanych jest ok.90% reklamacji.Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
No to żyje w utopii w takim razie, pracowałam w Gino rossi i tam reklamacji nie uznawał kierownik
tylko była odsyłana do głównej siedziby. Nigdy nie słyszałam, żeby pracownicy zajmowali się reklamacją.
Komentarz
-
-
Dot.: Stradivarius
a w jakiej sieciówce pracujesz?Komentarz
-
-
Dot.: Stradivarius
no ale często tak właśnie jest, że obuwie niszczy sie z winy klientek
. jeżeli ktoś kupuje buty na suchą jesień/zimę, a zakłada je w deszcz i chodzi po śniegu czy kałużach no to pretensje powinien mieć do siebie.
sama mam zawsze problem z obuwiem zimowym bo lubię jedynie kozaki na wysokich obcasach, które w większości robione sa z myśla o suchej pogodzie. długo mi zajmuje zanim znajde takie na prawdziwą zimę
ja również. nigdy nie miałam problemu ze zwrotem czy reklamacją
Komentarz
-
-
Dot.: Stradivarius
Tak... ale Gino Rossi zajmuje sie TYLKO butami... a Stradi i inne sieciówki wszystkim co w odzieżówce, od ciuchów przed buty po róznorakie akcesoria... A jak cos jest do wszystkiego...to wiadomo do czegó jest
Niestety w sieciówkach tak to jest...ze reklamacje rozpatruje kierownik bądź zastepca... baaa... nawet zgłoszenie niezgodności towaru z umową, a szczególnie Inditex!! Nie mówie ze nie uznają wogóle reklamacji...bo maja jakość do dupy i wiekszość własnie uznają... ale również dużą część odrzucaja... jak przemoczenia, odbarwienia, czy krzywo zszyte ciuchy...a takich nie mało...
No ale mam nadzieje ze autorce uznają reklamację bo za 250zł buty które przemakają - to bym sie chyba wsciekła!! Nprawde lepiej jest wydać troche wiecej kasy i kupić buty np z Ryłko - polska firma - wpierajmy naszą gospodarkę a nie inną... chyba Gino Rossi tez jest polską marką wbrew nazwie
---------- Dopisano o 22:33 ---------- Poprzedni post napisano o 22:30 ----------
No a powiedz mi proszę czy do tych wszystkich butów na suchą pogodę... jest dołączona ulotka uzytkowania?? Gdyby byla...to chyba kazda uzytkowniczka by sie zapoznała i nie miala by pretensji do firmy ale do siebie... a tak owych instrukcji nie ma...!!no ale często tak właśnie jest, że obuwie niszczy sie z winy klientek
. jeżeli ktoś kupuje buty na suchą jesień/zimę, a zakłada je w deszcz i chodzi po śniegu czy kałużach no to pretensje powinien mieć do siebie.
sama mam zawsze problem z obuwiem zimowym bo lubię jedynie kozaki na wysokich obcasach, które w większości robione sa z myśla o suchej pogodzie. długo mi zajmuje zanim znajde takie na prawdziwą zimę
ja również. nigdy nie miałam problemu ze zwrotem czy reklamacją
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
pokaz mi firme która nie szyje przez chinskie małe rączki,
czy sa na mokry śnieg ?wątpię.
---------- Dopisano o 21:52 ---------- Poprzedni post napisano o 21:46 ----------
tylko GR i S. szyja w tej samej fabryce ,z tych samych materiałów i warto miec świadomość tego ,zamist sie czarować ,że nazwa gwarantuje jakość(mam na mysli buty dla ogółu ,nie specjalistyczne )
idziemy w kierunku USA ,gdzie na pralce napisane jest nie wkładać dzieci i zwierząt
Drugi sezon zaczynam z butami z dajszmana za 79,90 z ekoskórki ,nie przeciekaja i nie nie ślizgają się ,do tego gruba podeszwa gwarantuje ciepło.
Cena ,logo o niczym nie świadczą.Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
Tak ja mam z Ryłko zwykłe czarne klasyczne oficerki skórzane... i sa normalnie na zime...taką jak mamy teraz a nawet gorsza
i nie przeciekaja... nie przemakaja, są dobrze uzytkowane i zaonserwowane... wiec nie przesadzajmy.
A co do produkcji w 1 fabryce... owszem może być coś produkowane w 1 fabryce...ale nie z tych samych pół produków... nie z tej samej tasmy produkcyjnej!! Tak jak masz Unilever...Knorr i Amino!! Ta sama firma i fabryka... a jakość inna, inne półprodukty... i co ci bardziej smakuje??? Co jest częsciej kupowane??? Hmmm ???Komentarz
-
-
Dot.: Stradivarius
i to ma byc dowód na co ?że rylko produkuje same super buty na mrozy ?
Nie jadam takich produktów wiec nie odpowiem i trudno porównywac żarcie do kosmetyków czy ubrań.A co do produkcji w 1 fabryce... owszem może być coś produkowane w 1 fabryce...ale nie z tych samych pół produków... nie z tej samej tasmy produkcyjnej!! Tak jak masz Unilever...Knorr i Amino!! Ta sama firma i fabryka... a jakość inna, inne półprodukty... i co ci bardziej smakuje??? Co jest częsciej kupowane??? Hmmm ???
Powiem ci tylko tyle ,ze firma produkuje na tej samej tasmie ,z tych samych składników produkty dla różnych sklepów w róznych opakowaniach.A co za tym idzie sa tez różne ceny.Działanie takie samo i jakośc ale to za 300 zł daje poczucie lepszego produktu.Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
Jestem przekonana, że reklamacja nie zostanie uznana. Jedynie kalosze można reklamować z powodu przemakania. Czy gdzieś było napisane, że te kozaki są nieprzemakalne, bądź są wykonane z nieprzemakalnego materiału? Zaimpregnowałaś je chociaż? Trochę sama jesteś sobie winna - na śnieg i deszczową pogodę kupuje się śniegowce albo kalosze, a nie ładnie wyglądające kozaczki... Ja znam to trochę z innej strony, bo pracuję w Inditexie i często razem z kierowniczką oglądam buty składane do reklamacji - czasami naprawdę klienci składają reklamację na buty, które mają rok czasu i są po prostu zniszczone poprzez zużycie i nie wyglądają już jak nowe, ale tak naprawdę nie mają ani dziur ani nic podobnego.06.12.2013 - Iga
20.06.2016 - Olek
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
A wiesz to bo pracujesz przy tej właśnie, dokładnie tasmiei to ma byc dowód na co ?że rylko produkuje same super buty na mrozy ?
Nie jadam takich produktów wiec nie odpowiem i trudno porównywac żarcie do kosmetyków czy ubrań.
Powiem ci tylko tyle ,ze firma produkuje na tej samej tasmie ,z tych samych składników produkty dla różnych sklepów w róznych opakowaniach.A co za tym idzie sa tez różne ceny.Działanie takie samo i jakośc ale to za 300 zł daje poczucie lepszego produktu.
I przez twoje rece przechodzi kazdy but... stradi kontra reszta swiata 
I nie porównuje jedzenia (nie żarcia - bo to brzydko) czy kosmetyków do ubran/butów... przedstawiłam ci identyczna syt. na najprostszym przykładzie!! Ale jak widac nie zrozumiałaś!! A lody jesz?? Porównaj sobie Algide smietankową z Carte D'or... to bedziesz wiedziała jaka jest róznica miedzy produktami z tej samej tasmy w tej samej fabryce:P hehe
Zreszta niepotrzebny taki OT... także EOTKomentarz
-
-
Dot.: Stradivarius
Dla mnie to wiesz, żadne wytłumaczenie
a Gino zajmuje się też torebkami, paskami, portfelami, kurtkami, płaszczami, impregnatami do butów..
jednak prawo konsumenta jest takie, że płacąc może wymagać adekwatnej do ceny jakości 
Twierdzisz że buty z Gino Rossi czy Ryłko i Stradivariusa są z tych samych materiałów? No raczej nie bardzo, GR i Ryłko są ze skóry naturalnej, Stradivarius z eko zazwyczaj. Poza tym z tego co się orientuję to Ryłko jedynie podeszwy i obcasy ma chińskie, cholewki są robione w Polsce (mam buty i jest napisane wyraźnie "wyprodukowano w Polsce", więc z tego by właściwie wynikało, że całe są polskie). Tak samo GR, są buty pochodzenia polskiego i włoskiego, fabryka polskich jest w Słupsku, także nie kłóć się, jeśli nie masz pojęcia na ten temat
poza tym wiem jakie są ceny producenta butów GR i są one dalekie od cen Stradivariusowej chińszczyzny, która pewnie ma narzut 300%.
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
A wiesz to bo pracujesz przy tej właśnie, dokładnie tasmie
I przez twoje rece przechodzi kazdy but... stradi kontra reszta swiata 
I nie porównuje jedzenia (nie żarcia - bo to brzydko) czy kosmetyków do ubran/butów... przedstawiłam ci identyczna syt. na najprostszym przykładzie!! Ale jak widac nie zrozumiałaś!! A lody jesz?? Porównaj sobie Algide smietankową z Carte D'or... to bedziesz wiedziała jaka jest róznica miedzy produktami z tej samej tasmy w tej samej fabryce:P hehe
Zreszta niepotrzebny taki OT... także EOT
masz racje nie ma sensu tłumaczyć i robic OT.
Nie twierdze ,że akurat te 2 marki sa z tych samych materiałów i taśmy,napisałam to ogólnie bo czesto sie tak zdarza.D
Twierdzisz że buty z Gino Rossi czy Ryłko i Stradivariusa są z tych samych materiałów? No raczej nie bardzo, GR i Ryłko są ze skóry naturalnej, Stradivarius z eko zazwyczaj. Poza tym z tego co się orientuję to Ryłko jedynie podeszwy i obcasy ma chińskie, cholewki są robione w Polsce (mam buty i jest napisane wyraźnie "wyprodukowano w Polsce", więc z tego by właściwie wynikało, że całe są polskie). Tak samo GR, są buty pochodzenia polskiego i włoskiego, fabryka polskich jest w Słupsku, także nie kłóć się, jeśli nie masz pojęcia na ten temat
poza tym wiem jakie są ceny producenta butów GR i są one dalekie od cen Stradivariusowej chińszczyzny, która pewnie ma narzut 300%.
Wyprodukowano w polsce nie oznacza ,że skóra jest z polskiej krowy.
Od kiedy to cena świadczy o jakości?
Nie bede opisywac jak działają fabryki w chinach ,kupowanie surowców,itp .Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
No jak nie napisałaś ze z tej samej fabryki i taśmy...jak napisałaś!!!i to ma byc dowód na co ?że rylko produkuje same super buty na mrozy ?
Nie jadam takich produktów wiec nie odpowiem i trudno porównywac żarcie do kosmetyków czy ubrań.
Powiem ci tylko tyle ,ze firma produkuje na tej samej tasmie ,z tych samych składników produkty dla różnych sklepów w róznych opakowaniach.A co za tym idzie sa tez różne ceny.Działanie takie samo i jakośc ale to za 300 zł daje poczucie lepszego produktu.
---------- Dopisano o 13:41 ---------- Poprzedni post napisano o 13:39 ----------
Zaprzeczasz sama sobie... no cóż tak bywa jak sie wypowiada na tematy o których sie nie ma pojęcia!masz racje nie ma sensu tłumaczyć i robic OT.
Nie twierdze ,że akurat te 2 marki sa z tych samych materiałów i taśmy,napisałam to ogólnie bo czesto sie tak zdarza.
Wyprodukowano w polsce nie oznacza ,że skóra jest z polskiej krowy.
Od kiedy to cena świadczy o jakości?
Nie bede opisywac jak działają fabryki w chinach ,kupowanie surowców,itp .Komentarz
-
-
Dot.: Stradivarius
Ok, skóra może być z wietnamskiego wieprza nawetNie twierdze ,że akurat te 2 marki sa z tych samych materiałów i taśmy,napisałam to ogólnie bo czesto sie tak zdarza.
Wyprodukowano w polsce nie oznacza ,że skóra jest z polskiej krowy.
Od kiedy to cena świadczy o jakości?
Nie bede opisywac jak działają fabryki w chinach ,kupowanie surowców,itp .
ale buty nie są wyprodukowane w chinach. I tak, uważam że po butach za 300zł mogę się spodziewać więcej niż po butach za 100zł
i idąc tym tropem, jak buty za 100zł po jednym sezonie mi się rozwalą - ok, ale jak buty za 300zł po jednym sezonie mi się rozwalą, to będę je reklamować. Poza tym butów ze skóry za 100zł nie kupisz raczej, więc proszę mi nie mów, że buty z Deichmana są takiej samej jakości jak buty z Gino Rossi czy Ryłko
ja rozumiem ze za markę też się płaci, i stąd różnica ze w R. kozaki kosztują 350zł, a w GR 700zł. I rozumiem że jakościowo można porównywać Deichmana do Stradivariusa, ale nie do Gino Rossi
Raczej nie oszukujmy się - rzeczy dobrej jakości groszy nie kosztują.
Komentarz
-
Dot.: Stradivarius
Jak do mnie zadzwonia ze sklepu, to napisze wam, jak to sie potoczy, z tymi moimi nieszczesnymi butami...
Komentarz
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Komentarz